MyBREEX controleert voor u of uw facturen betaald zijn. U hoeft dus niet langer manueel uw bankrekeningen te controleren en alle onbetaalde facturen te overlopen. U hoeft de verrichtingen niet meer te controleren op basis van uw papieren afschriften. Met het gecodeerde rekeningafschrift kunt u uw ontvangsten en uitgaven volautomatisch in MyBREEX verwerken.
Spijtig genoeg ontvangt u voor Visa en MasterCard één gebundelde transactie en een PDF-bestand met daarin een overzicht van de aankopen over een bepaalde periode. MyBREEX verwerkt hierdoor momenteel (nog) niet automatisch de Visa-/MasterCard-transacties.
We raden ondernemers aan om dit PDF-bestand via 'Snelle invoer' te bewaren onder de rubriek 'Documenten'. Dit is een overzicht en hoort dus sowieso niet thuis bij uw facturen. In dit overzicht staan misschien een of meerdere aankopen. Voor iedere aankoop dient u de factuur te verwerken in MyBREEX onder 'Uitgaven'.
Onder 'Bank' staat er één transactie. Deze transactie kunt u openen (klikken op de lijn) en vervolgens koppelt u de transactie manueel aan alle facturen die in het overzicht staan dat u van Visa/MasterCard hebt ontvangen. Indien het totale bedrag van de gekoppelde facturen gelijk is aan het 'Bedrag', zal de transactie verwerkt zijn.